måndag 26 december 2011

hejjsan,

idag bytte jag blogg för att devote är seg, + att jag tröttna på sidan för att när du försöker lägga in bilder funkar det inte, så nu bloggar jag här

igår var jag hos min syster Sanna och hennes kille Jani. dom bjöd oss dit för att vi skulle fika först , sen festa lite. det var en awesome kväll + att jag fick tag i ett par awesome bilder som jag lägger ut snart,
+ jag tänkte att nästa inlägg lägger jag ut mina julklappar :D
 hehe, men först så ska jag berätta om min dag,  

 vakna vid 14.00 idag för mådde illa på morgonen, det var nog för att jag drack, hehe, men nu mår man okej, sen har man spelat zelda i typ 3 timmar, svårt spel är det allts¨damn men till slut gick det bra, sen har jag borstat min hund han blev så len att jag krama om han 24/7 hehe, sen lekte vi lite. och så har jag fixat bloggen här på blogspot, för att devote är cp xD

men det var allt jag skriver på den här inlägget, nu kommer bilderna :D



Lots of love/ linda

 sanna hade dukat så fint och en underbar julstämning och underbar mat !
 mums så god den här smörgåsen var alltså , i want more, tack sanna för en underbar. måltid :D
 efterrätten sist men inte minst hehe, det känns skönt och ha en syster till kock :D,
 hela familjen förutom henkka, min äldsta bror saknar dig, kommer och hälsar på i finland snart <3
tack för en underbar julklapp med :D Henkka och Minna




oops sa jag bakelserna sist, hehe skoja bara, såklart söp man den kvällen också, och sjöng en massa karaoke, men kul var det tack till min syster för en underbar kväll, hoppas du och jani inte är bakis hemma, hehe, /linda





Inga kommentarer: