måndag 26 december 2011

jul klappar

hejjsan folket ja nu är julen över, :( det är 365 dagar till nästa jul :D
det har hänt mycket den här julen massor av roliga grejer underbar mat + det här året var det första gången jag fick klä ut min lilla Charlie till en jultomte, :D och så söt som han är då måste ni förstå att alla ville ha han, som såg han i överby, :D. här kommer några av mina julklappar, för om jag skulle lägga ut alla skulle ni inte orka läsa hehe , skoja bara :D / Linda <3

örhängen  

 dom här örhängerna är speciella, jag fick dom av min gudmor och gudfar som jag inte har träffat på 12 år, snart, och tänk att dom fortfarande, kommer ihåg mig, tack för dessa underbara örhängen,
RAKASTAN TEITÄ TOSI PALJON=ÄLSKAR ER ORTOLIGT MYCKET
 2 parfym present paket britney spears circus och ,den andra är från min bror och hennes flickvän minna från finland tack så mycket :D
 foto ram som byter bild tack mamma älskar dig <3
 Min syster köpte ett glas till mig som det står princess på, + hon brukar kalla mig princess inte undra på att hon köpte detta :D
 massa filmer älskar disney, men många kanske tycker det är barnsligt, men jag tycker om det, man är aldrig för gammal för att kolla på det :D
 smink borstar dessa var som fattades nu har jag alla sminkborstar tack Pekka och Mamma :D
 Dessa är också från min syster , hon brukar också kalla mig iltatähti, som betyder nattsjärna, det betyder att man är yngst av syskonen :D så därför blir jag kallad det i min familj :D
 sen fick jag det som jag mest behöver, 2 nya hår maskiner, babyliss pro easy waves och den andra
babyliss pro styler ionic båda helt fantastiska
den första maskinen gör vågigt hår.
awesome resultat :D och den 2 har 5 funktioner
1. volym
2.lockar
3.plattar 4.fixar topparna 5.vågigt lockar



 5 fuktioner, awesome maskin, tack :D:D
 nyckel halsband lång smycke men får ingen bra bild med den :D synd :'( haha
 concealer täcker allt awesome min 2 favo smink hit tills,
 den här sminken fick jag i julklapp från ida, tack gumman en underbar smink testa direkt när jag öppna :D hoppas du var nöjd med din julklapp :D
 badsalt tack det behövde jag massor av :D
 insikts masker 3 olika älskar dessa tack mamma :D
 badskum :D småflaskor :D söta :D
 nagel lack älskar fixa naglarna :D nu kan jag göra det igen :D hehe, men nya underbara färger :D

Lägg till bildtext

 2 posters :D, playboy och kinesiska tecken där det står (harmony , happiness, love,peace
awesome precis var mitt rum behövde
 klänning från syrran underbart kan ha denna på nyår :D kanske, om inte jag köper en annan som jag har checkat in :D
 älskar merci chokolad :D mums redan slut är den :D , låt aldrig mig få chokolad den är borta inom 10 min :P
 smink boxar 1viva la diva underbart nu har jag alla viva la diva från det här året, 2 too faced, ska börja använda det märket nu älskar det :P
 en bild på charlie i sin tomtedräkt älskar dig mammas lilla santas helper <3
sist så visar jag vad jag köpte till min underbara charlie, han fick en ny säng med leopart prickar och filt, med leopard möster, och en liten poster med en chihuahua, där det står liten men tuff :D älskar dig charlie <3

Så tro det eller ej men det var halva av mina julklappar
hoppas alla har haft en underbar jul det hade jag hehe älskar er puss /Linda <3

2 kommentarer:

Anna aka Schlierie sa...

Iltatähti betyder inte att man är yngst i familjen elr jo delvis. Enligt vissa så betyder iltatähti att man har minst 10 års skillnad till sitt syskon, medans andra påstår att ett barn är iltatähti om mamman fick barn vid 35+ års åldern. ^^

Itazura.na.kiss sa...

JAG VET OCH JAG OCH MIN SYSTER HAR 10 ÅRS ÅLDERSGRÄNS OCH MIN MAMMA FICK MIG VID 38 ÅRS ÅLDERN :D