tisdag 17 januari 2012

avsluta meningen :D

Jag har insett att: Jag är smartare än jag trodde :D
Jag lyssnar på: Jrock
Jag pratar om: en massa
Jag tycker om: mcflurry :D
Jag avskyr när folk: är falska
Min bästa vän: Jacqueline gutke
Min första vän hette: Niina Kokko
Min kärlek är: Min underbara chihuahua charlie
När jag borstar tänderna: så blir dom rena xD
När jag lagar mat: brukar jag göra allt själv
Jag tänder på personligheten. brunt hår. blåa ögon
Det sexigaste yrket är: modell
Det är charmigt när: en kille är söt och rolig
Jag är rädd för: mörkret
Den värsta känslan är: när jag har konflikt med någon vän :/
Den bästa känslan är: när folk ger mig komplimanger :D
Jag är bäst på: att sjunga :D
Jag är sämst på: Matte
Om jag va ett djur skulle jag vara: leopard
Om jag va en insekt skulle jag vara: fjäril :D
Om jag vore ett redskap skulle jag vara:  mikrofon
Jag kommer alltid att vara: mig själv
Det finaste som finns är: kärlek, harmoni,fred,lycka
I sommar: ska jag åka till finland och besöka min saknade bror :D
Sist jag grät var: i lördas
Jag kan: väldigt arg i några minuter, sen vara som en solstråle efteråt
Jag kan inte: säga älskling till någon , som jag inte kommer dumpa efter 1 mån :( sant fakta
När jag vill tänka: behöver jag vara i lugn och ro
Min mobiltelefon är: iphone 4.snart iphone 5
När jag vaknar på morgonen: tar jag på mig glasögonen, och klappar och kramar charlie
Innan jag går och lägger mig: sätter jag på en film,tv,och kollar i några minuter
Just nu tänker jag på: sommar :D
Bebisar är: kawaiii :D,
Idag har jag sett: min spegelbild
Jag vill verkligen: ha coca cola :D


BILDEN ÄR FRÅN  SOMMAREN 2011

Inga kommentarer: