torsdag 19 januari 2012

dagens lunch

Mums vad god mat det var i skolan åt bara nyttigt idag, det var väldigt gott
åt massor av grönsaker och gissa vad mer jag åt ,ja jag åt första gången bruna bönor, och gissa vad jag gillade det, hehe , och så dricker jag mycket vatten, sen tränade jag 1och halv timma, och sprungit en massa på löpband :D ,sen väntade jag på bussen vid snajk en affär vid lidl :D i 25 min tro det eller ej men det blev tråkigt att vänta på bussen xD hehe skönt att komma hem efter en skön gympass, :D, och gissa hur mycket bättre jag mår, god damn det var så kul och gymma :D nu blir det träna en massa och äta nyttigt, så blir kroppen fin till sommar :D hehe. men nu ska jag läsa min frida tidning som kom idag hehe, pusskram/Linda

maaat
kolla vad nyttigt med sallad och bönor :D

null
jag väntar på bussen :D efter träningen

nya frida tidningen :D

2 kommentarer:

ceciliaandelin sa...

Hahah, köper du också frida när ett nytt nummer kommer ut? :D
/ http://ceciliaandelin.myshowroom.se :)

Itazura.na.kiss sa...

nej jag premunerar på det :D hehe :D jag får den varje 2 veckor :D, men jag ska ändra till solo :D nu :D börjar bli för gammal för frida :D