tisdag 17 januari 2012

leopard naglar :D , mums banan kaka

hejjsan nu är jag klar med mina naglar, leopard naglar gjorde jag dom var väldigt jobbiga för min pensel gick sönder men det gick bra till slut, synd att jag inte är lika bra med vänster, för jag är vänster hänt, så det är jobbigt   snart blir det mat, kastler, curry sås med potatis :D. sen ska jag se på en film , tänkte kolla på trassel, det var länge sen jag såg den älskar hur man får skratta mycket på filmen,  ,imorgon blir det skola igen, och då blir det matte matte matte :D, men nu ska jag äta min banankaka som syster har gjort hehe, hörs senare bloggen :D <3

ps, lägger ut bild på mig och johanna som my tagit i skolan :D
leopard naglar som jag målade :D

jag och johanna på bilden

mums :D

älskar disney :D rapunzel är så cool :D

Inga kommentarer: