tisdag 10 januari 2012

Skolan

Hejjsan bloggen här sitter jag i skolan och arbetar med matte ,skolan verkar konstig det är så annorlunda än nisses Iv , men sånt är livet jag har rast till klo. 10 ,00 då ska jag ha geografi , sen blir det mat här i skolan äter vi tidigare än vi gjorde i Trollhättan skolan är verkligen liten matsalen är väldigt mysigt det är inte så stort men det funkar för.vi är bara 35 elever här i skolan. Det är så pinsamt att vara ny i klassen jag hatar det väldigt mycket men jag ska göra allt för att klara av de 5 ämnen jag behöver till betygen för att komma in på estet, jag saknar mina underbara vänner i Nisse ,jag hoppas att denna klass är lika trevlig som den klassen jag gick med i Iv i Trollhättan , jag måste faktiskt åka tillbaka till Trollhättan imorgon tror jag för ska hämta slutet av mina saker från skåpet i nisse ja då får jag träffa mina underbara vänner och lärare , men vi hörs senare bloggen, nu ska jag ha geografi puss&kram/ Linda <3

Inga kommentarer: