tisdag 10 januari 2012

TRÖTT, YEAH HAR VÄNT PÅ DYGNET :D WHO IS BEST (I AM)

hejjsan folket nu ska man snart ut med hunden sen ska jag käka mat, jag är lite lat av mig idag så jag går och köper en pizza ristorante, hehe, men sen ska jag laga pizzan och dricka en underbar kall glas av coca cola. hehe, sen ska jag gå och lägga mig för har skola imorgon. ändrade planer vi kollar lejonkungen 3d på fredag istället, men men , det är i alla fall bra att man kan se den :D har längtat så :D

men ha det bra folket så hörs vi imorgon, ps MIN KLASS HÄR I VÄNERSBORG, ÄR AWESOME :D

:D


ute med underbara charlie :D han älskar vädret (det är snö ) ^^

nu ska jag sätta min underbara pizza i ugnen

can't wait vill äta nu :D

coca cola är swesome älskar coca cola :D

äntligen är min pizza klar :D

nu får jag käka i lugn och ro :D mums :D

ojojoj vad har vi här mammas lilla tiggare vill ha en bit :D

såklart du får en liten bit :P mammas lilla älskling

nu är man nöjd , eller :) , älskar dig charlie :P

Inga kommentarer: