tisdag 17 januari 2012

Dag 01 - Om mig

Hej jag heter Linda 17 år gammal en finsk tonårs tjej, jag bor nu för tillfället i en liten stad vid namn Vänersborg  med min familj och min Underbara Chihuahua hane Charlie, jag flyttade till Sverige för 12 år sen alltså 2000 talet.
mina intressen är att sjunga, spela in låtar ,och mode, Louis Vuitton är min favorit mode märke, jag älskar japan + andra asiens länder, lyssnar mest på koreansk och japans låtar
jag vet inte hur länge jag kommer bo kvar i Sverige, för mamma vill så gärna flytta tillbaks till Finland men jag kommer alltid att besöka Sverige, för min pappa och syster bor här, men om jag flyttar blir det typ i sommar..
ni som läser min blogg får en massa bra tips mode och får veta mer om mig, , + mitt festande, och skola fritid. så det var allt ha det bra bloggen/Linda

Jag på bilden

Inga kommentarer: