måndag 16 januari 2012

home from school :D

hejjsan nu är man hemma från skolan.
jag kom 5 minuter och dom blev jätte arga hehe, men det är bra då vet jag att jag int kommer försent nästa gång :D , idag jobbade jag mycket med matte + samhäll,
vi hållde på med fattiga och rika länder, det var faktiskt rätt kul. ha det hade ni inte förutspott hehe,
skolan är inte så tråkig, som jag hade trott, det är väldigt kul :D
vi hade fiskbullar i skolan idag, men jag äter inte fisk så fick äta kyckling med en underbar sås :D
och potatis :D, det är så bra :D, hehe, men nu är man precis gjort klart so läxan hehe, så nu kan jag bara softa lite framför datorn :D och tvn, :D hehe, men vi hörs senare,/Linda

**********************************************************************************

Inga kommentarer: