onsdag 18 januari 2012

nu har jag bestämt vilken bikini

nu har jag bestämt vilken bikini jag ska ha till sommaren :D det blir en bikini med leopard mönster, älskar leopard det bästa jag vet :P och den här blir perfekt till sommaren, fråga mig inte vart jag har köpt den för att det kommer jag aldrig att berätta :D hehe, nästa onsdag måste jag till trollhättan ska sola solarie, på meddo, sen ska jag gå äta sushi har jag tänkt :D , första gången jag åter sushi :D, sen blir det kanske att träffa några vänner från trollhättan, har saknat mina underbara vänner i trollhättan ;D
sen ska jag beställa biljetter till mäster katten i stövlar ska gå se den med pekka för det är roligt och gå på bio med han, :D, men imorgon ska jag gymma :D imorgon börjar jag skolan klo. 8,30, men ska dra till skolan vid 8 så jag hinner käka frukost där :D dom har as god frukost :D, hehe och helt gratis också, sen ska jag jobba extra hårt med matten , blir bättre och bättre på det :D gjorde klart religions uppgifterna idag, det tog bara 1 timma som tur är, men det var faktiskt lite intressant och läsa om det ;D, hehe, men nu ska jag sova skola imorgon ni vet hehe :) älskar er puss kram/Linda

ps. glömde av att berätta att jag har frågestund på bloggen imorgon, så att ni kan ställa vad som helst för frågor svarar gärna :D och kommentera gärna på mina inlägg :D tack <3



min bikini till sommaren :D

Inga kommentarer: