söndag 22 januari 2012

LV

Hejjsan bloggen nu sitter jag och funderar vad jag ska ha på mig imorgon till skolan och samtidigt tittar jag på president valet som finland har :D, har en känsla på att sauli vinner, nåja nu slutar vi prata om tråkiga saker hehe, jag har precis gjort ny mode insperation som jag av hela mitt hjärta vill ha. men får vänta tills jag åker utomlands, hehe, men nu ska jag spela lite wordfeud. med en kompis och den här gången ska jag vinna, hehe, (hoppas på det i alla fall^^'
.det är inte så jätte tråkigt med president valet, men hoppas på att inte fel person vinner bara, och att Finland får en bra president istället för en dålig, hehe, okej men nu ska jag vänta på att ,det blir morgon och skolan börjar längtar :D /bästa skolan jag gått på och bästa lärarna jag haft hehe, Oj nu låter jag som om jag älskar skolan , men det gör jag inte men gillar denna skolan jag går på bara och underbara vännerna jag har fått hehe pusskram/linda ps, hörs senare :D<3

dessa saker vill jag ha jag vill ha ha ha ha ha dessa hehe, seriöst jag är verkligen galen i mode hehe, puss <3

Inga kommentarer: