fredag 6 januari 2012

finalen är här vem behåller sina krafter

imorgon kommer final avsnittet av Magi på waverly place.
jag har kollat alla 107 avsnitten som har vart men denna avsnittet får man se vem som blir utan krafter och vem som får behålla krafterna, Alex vann i filmen, men jag har en känsla att alex vinner inte den här gången, justin, ja jag tror faktiskt att alla tror att han vinner bar för att han är smartast, men nej Max kommer nog och vinna, för att jag tycker att han har något som inte dom andra har.
Alex kommer inte vinna,
men Justin kan vinna, men ger sina krafter till Max. kanske man vet ju aldrig
eller så behåller alla sina krafter , alltså att dom hittar ett kryphål , så att alla får behålla sina krafter, menmen, spännande, men jag har en känsla att MAX vinner, så go for it Max

HÄR ÄR PREMIÄR VIDEON :D.
HOPPAS MAX VINNER DET ÄR DET ÄNDA JAG VILL.

Inga kommentarer: