måndag 30 januari 2012

Miss Finland / Miss Suomi

Jag har precis kollat klart miss Finland tävlingen detta året vann Sara chafak en halv marokan och finsk tjej jag tycker att rätt Flicka vann detta året, hon har varit med i miss helsingfors och kom 3 a och hon var väldigt besviken, men hon gav aldrig upp , jag tycker att Miss Finland ska vara självständig och mycket envis, Att om man inte vinner första gången så finns det mer chanser, Och det var det som Sara hade,

började gråta när hon sa sitt tal

Sara. helt overkligt tack tack till alla , gjorde det här för minnet av min mormor, och för min egen skull, tack till landet och dommarna, tack.

Sara Chafak berättade också att hon har drömt om Miss Finlands titeln sen hon såg Miss Finland 1996 Lola Wallinkoski , som kom 3 runner up i Miss unisersum, 1996, :D



Miss Finland 2012 Sara Chafak från helsingfors.

Lola Wallinkoski Miss Finland 1996.

Inga kommentarer: