onsdag 18 januari 2012

ny tvättad

älskar att bada och vara ren :D hehe, nu har jag precis tagit ett varmt skum bad och använd ansikts mask
och nu ska jag dricka massa vatten , jag har bestämt mig att börja ta bättre hand om mig själv betyder ingen skräpmat bara nyttigt och kost mat :D + jag ska börja träna imorgon ,tränar gratis för skolan så får vi välja gym som vi har i vattenpalatset , alltså gymmet där :D, så det blir att träna rygg mage rumpa och ben, det är dom jag ska träna :D*
 det här kommer lite plötsligt men jag har tänkt att bli modell, därför tränar jag och tar hand om min kropp nu så att jag blir i bra skick, + att jag orkar mer, jag börjar liksom inte träna bara för att bli modell och smal. nej nej, det är nyttigt och man får bättre kondition, så det är inte bara för att bli smal :D, så att ni vet det, men nu ska jag se på en japansk serie, ha det bra/Linda
 ps. bjuder på lite bilder på mig också

jag kommit precis från badet :D

ansiktsmask gör ansiktet lenare, hehe känner mig som en blondin haha skoja :D

god natt folket <3

Inga kommentarer: