måndag 23 januari 2012

Dag 04 - Min dag idag

Idag började jag dagen med att jag vaknade vid 8 och kollade lite på tv och sen gick jag upp klo 9 för att skolan började 10, så tog på mig kläder och sminka mig lite grann , sen åt jag frukost rostad bröd med ost och marmelad, sen tog jag på mig jackan och öronvärmarna och skorna och stack till skolan , sen så när jag kom till skolan satt jag och en kompis och snacka lite innan timmen börja sen gick han ,sen så lekte jag lite med små träd klossar och försökte bygga längre hus av dom utan att den skulle gå sönder kom upp till 20 klossar så det så :D, sen första timmen kom min mentor urban och gav oss lite information om att vi ska ha friluftsdag, och sen att vi ska se på en teater imorgon, sen så började jag jobba med so rika och fattiga, var temat sen, så såg vi på en film som handla om ulands kvinnor som får ett mikrolån, och annat
Sen hade vi mat och jag åt inte så värst mycket för mådde lite illa men åt lite grann, av skolmaten och drack massa vatten.
Sen så hade jag studiepass och jag fick spela shack med jonathan då , kul var det fast förlora :(, sen så hade jag matte sista timmen,
sen n'r jag slutade skolan så gick jag bara och lämna väskan och sen stack jag till centrum för tandläkaren ligger där, och jag väntade på tandläkaren i 20 min, och så blev det äntligen min tur, och och dom sa bara att tråden som håller tänderna raka hade lossnat, sen gjorde dom inte så mycket, bara ringde till tand religieringen eller vad det heter och så började tandläkaren och religieringen bårka om vem som skulle sätta en ny tråd till mig, Omg väntade i 1 timma innan jag fick dra därifrån, och fick remiss , dom sa att mina t'nder kommer att flytta sig och får en ny räls FUCK YOU säger jag rakt ut, ^^'
sen kom jag hem och kollade på gladiatorerna på tv  , det var repris , och nu sitter jag vid datorn och ska snart börja plugga, så det var min dag hehe ha det bra/Linda

Inga kommentarer: