måndag 23 januari 2012

skolans dator. tandläkare

nu sitter jag i skolan och bloggar ifrån skolans dator för att min är cp, ska låta brossan kolla på datorn så kanske det ordnar sig, men det här går lika bra nu, nu har jag rast till tio över 12 har studie pass då och då ska jag bara jobba med matte, bilder kan jag inte lägga ut på bloggen på det här inlägget för jag har ingen bild på denna dator, så det ska jag ordna hemma sen.
Idag har jag tandläkare efter skolan så ska bara hem och käka sen tar jag bussen till stan så att jag inte kommer försent annars får jag betala, hehe inte kul ^^'
jag tror dom fixar min tråd bakom tänderna så att den inte förstörs hela tiden så att tänderna håller sig raka, hoppas inte på tandställning igen hehe, men man får ta det man får från tandläkaren, sen ska jag laga mat med mamma så att hon inte behöver göra allt själv, sen så tar jag med hemläxa igen på so, så att jag blir klar med den, så inte det blir slarvigt som förra året blev, men sånt är livet , man ska liksom inte låta framtiden gå upp i rök !! hehe men nu ska jag dra, ps dagens outfit kommer senare idag puss & kram/Linda <3

bilden är från internet :D

Inga kommentarer: