söndag 22 januari 2012

Dag 3 det här är Linda bra på.

gammal bild :D men fin är jag
allt såklart, nej skämta bara, ja jag är väl rätt bra på måla, och rita, och så är jag bra på att sjunga, och Engelska är jag bra på. jag är väl lite bra på att städa, något jag inte gör ofta men, och bra på att tappa bort saker, hehe, men sån är jag, man får nöja sig med vem man är :D
jo en sak till jag är bra i skolan det är i alla fall vad alla mina lärare säger, jag är bra på att bråka med folk ,fast det är jag liksom inte stolt över, hatar att ha konflikt med någon vill hellre vara vän med personer, men ibland så hamnar man bara i konflikt och så kommer man inte ur det :(. ja det var väl allt :D /Linda

2 kommentarer:

Susanna sa...

Sihit vad smala ben du har?! :O <3

Itazura.na.kiss sa...

hehe ja :D <3